Хочу підключитись! |
OСОБИСТИЙ КАБІНЕТ |
АКЦІЇ |
ЯК ОПЛАТИТИ |
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ |
НАГАДУВАННЯ ПРО ОПЛАТУ ЗА ДОПОМОГОЮ СМС |
Нові абоненти, які підключають послугу Інтернет, повинні до кінця другої доби від дня підключення поповнити рахунок на суму абонплати відповідно до вибраного тарифного плану. Якщо зазначеного поповнення не відбувається, доступ в інтернет призупиняється до моменту поповнення рахунку.
Зняття абонплати та плати за підключення додаткові послуги здійснюється 1-го числа кожного місяця в повному обсязі (при наявності достатньої суми на особовому рахунку абонента). У перший місяць підключення послуги Інтернет абонплата нараховується тільки за кількість що залишилися до кінця місяця днів.
Якщо в день зняття абонплати на рахунку недостатньо коштів, надання послуги припиняється. Щоб відновити доступ в інтернет, необхідно поповнити рахунок на суму не менше щомісячної абонплати та плати за додаткові послуги, якщо вони підключені по вашому рахунку.
Зміна тарифного плану здійснюється з 1-го числа наступного місяця. Плата за зміну тарифу, при переході на тарифний план з аналогічною або вищої абонплатою, не стягується. При переході на тариф з меншою абонплатою вартість заміни складе 30 грн.