Абонентам

   Как оплатить  

Вхід в особистий кабінет

ЯК ОПЛАТИТИ

ЯК ВЗЯТИ КРЕДИТ

НАГАДУВАННЯ ПРО ОПЛАТУ ЗА ДОПОМОГОЮ СМС

 

Нові абоненти, які підключають послугу Інтернет, повинні до кінця другої доби від дня підключення поповнити рахунок на суму абонплати відповідно до вибраного тарифного плану. Якщо зазначеного поповнення не відбувається, доступ в інтернет призупиняється до моменту поповнення рахунку.

Зняття абонплати та плати за підключення додаткові послуги здійснюється 1-го числа кожного місяця в повному обсязі (при наявності достатньої суми на особовому рахунку абонента). У перший місяць підключення послуги Інтернет абонплата нараховується тільки за кількість що залишилися до кінця місяця днів.

Якщо в день зняття абонплати на рахунку недостатньо коштів, надання послуги припиняється. Щоб відновити доступ в інтернет, необхідно поповнити рахунок на суму не менше щомісячної абонплати та плати за додаткові послуги, якщо вони підключені по вашому рахунку.

Зміна тарифного плану здійснюється з 1-го числа наступного місяця. Плата за зміну тарифу, при переході на тарифний план з аналогічною або вищої абонплатою, не стягується. При переході на тариф з меншою абонплатою вартість заміни складе 30 грн.